Blog
Tudod mi kell a… 4. rész
Ügyfélszerzési specialistaként szeretnék átfogó képet mutatni a sikeres üzletkötésekhez, értékesítésekhez, eladásokhoz; egyszóval a bőséghez.
Készítettem egy 8 részes rövid ismertetőt erről. Kérlek fogadd szeretettel, és használd egészséggel, legyél olyan sikeres, amilyen szeretnél…
Tudod mi kell a … sorozatom negyedik részben arról írok, hogy kik fognak Tőled vásárolni.
Az előző részekben megbeszéltük, hogy kell lennie egy célodnak, ami segít embereknek valamit elérni.
Valamint ha ez megvan, akkor ne titkold, mert nincs mit szégyellni rajta.
El kell mondanod mindenkinek. Mert ugye mindenkinek kell az. De mindenkinek a saját nyelvén!
Ne beszélj kínainak magyarul, mert nem érti meg. Ne mondd mindenkinek, hogy “van egy fantasztikus üzleti ajánlatod”, mert nem érti meg mindenki.
Ezt a marketingben célcsoportoknak hívjuk. És ami az újdonság: a célcsoportodnak a célcsoportod “nyelvén” kell kommunikálnod. Azokról kell beszélned, amik az ő fejében vannak, nem azokról, amik a Tiédben.
Őt nem a Te terméked érdekli, hanem az hogy van egy élet szituációja, ahonnan el szeretne jutni egy másik életszituáciba, és közben nem szeretné megütni a bokáját. Másképpen: van egy vágya, amit el szeretne érni, van egy problémája, amiben benne van, és vannak félelmei, amik a gátak, vagy kifogások. Az ügyfél ezeket tudja. És ezekről kell Neked is beszélned.
Ezek a nyomógombok.
Ha nyomogatod a nyomógombjait, reagál. Ha nem, akkor nem!
És ennek tükrében figyeld ezt a “promó szöveget”:
Azok az emberek, akik értékesítéssel foglalkoznak szeretnének sikeresebbek lenni, szeretnék hogy a munkájuk eredménye átlagon felüli legyen.
Az eredmények sokszor elmaradnak a várttól. Nincs elég találkozójuk, nincs elég ügyfelük, nincs elég pénzük.
Ha ez így folytatódik, jönnek a “vándorlások”, jönnek a kudarcok, jönnek a “feladások”.
Nyilván ők már jártak képzéseken, ahol mindig ugyanazt hallották, és azt gondolják, hogy itt sem fog semmi újat mondani az előadó.
Éppen ezért hoztam létre az alábbi lehetőségeket, mert ezek azért vannak sikeres legyél. Olyan események, ahol csak újdonságokat mondunk.
Próbáld ki, és látni fogod a különbséget.
Ugye nem azt mondtam, hogy ilyen szuper, meg olyan szuper, hanem arról beszéltem, ami Téged foglalkoztathat.
Hm…
A 60. jubileumi INGYENES Lezárási Klubban (2014. 05. 14. szerda) be fogom mutatni az egész folyamatot.
Regisztráció az INGYENES Lezárási Klubba!
A Függetlenség Napján (2014. 05. 24. szombat) pedig minden részletre kitérünk. A jegyek nagyon fogynak, kérlek mielőbb jelentkezz ha jössz!!
Regisztráció a Függetlenség Napjára!
Új csoport indul az ÜGYFÉLSZERZÉSI AKADÉMIÁN júniusban. Ez egy komplex egy éven át tartó workshop sorozat, ahol nem csak megismerheted a fenti lépéseket, hanem meg is csináljuk közösen. Maximum 20 fő jöhet, ha érdekelnek a részletek, kattints ide!
Szeretném bemutatni Neked a “törzsvásárlói kártyámat”, a HUBA PASS-t.
Kérj ilyet, ha több rendezvényemre el szeretnél jönni, érdekelnek olyan extra képzések, lehetőségek, amik csak HUBA Pass-osoknak lesznek elérhetőek. Hogy mi is ez, és hogyan lehet Neked is ilyen == > kattints ide!
Hamarosan jövök a “Tudod mi kell a … sorozatom” harmadik pont: ügyfélszerzési stratégia 2.-vel!
Üdvözlettel:
Nagyszücs Tamás
ügyfélszerzési specialista
Comments are closed